Копирайтинг на английском на тему маркетинга

Задание закрыто
Стоимость:Договорная
Срок выполнения:2 дня
Варианты оплаты:Без предоплаты
Дата публикации:2021-12-19 00:04
Обновлено:2021-12-20 16:36
Был на сайте:2022-01-11 14:50

Копирайтинг на английском на тему маркетинга

 
Задача

Здравствуйте! Ищу копирайтера для написания статей и постов на английском языке на тему маркетинга. Желательно для длительного сотрудничества.

Оплата 160р за 1000 символов без пробела. На карту любого банка, а также Юмани, Киви.

Объемы будут стабильные, но не слишком большие пока что, так что мне нужен один автор сейчас.

Для начала выполните пожалуйста небольшое тестовое задание: Опишите пожалуйста в 400 знаках (на англ ) один пример когнитивного искажения и как это можно использовать в маркетинге.
Вот пример подобного текста на русском языке: https://www.instagram.com/setters.me/p/CQ0UKPXBC80/?utm_medium=copy_link

Если тестовое задание будет принято, то оно также будет оплачено и соответственно дам уже основные задания.

Пожалуйста, прикрепляйте к отклику выполненное тестовое задание. Без него отклики не буду рассматривать.

Для более удобной и быстрой связи можете сразу еще оставить свой телеграм или вотсап.

Спасибо.

Оставлять заявки могут только авторизованные пользователи.
Адель Ким
Cпециализация: Тексты
  • 160 руб2 дня
Добрый день!

Хочу предложить вам свои услуги копирайтера. Имею широкую экспертизу по написанию текстов для самых различных брендов, таких как Росатом, Xiaomi, Jagermeister, BE-KID и др.
Также быстро погружаюсь в любую сферу и могу написать грамотный и компетентный текст, который подойдет именно вам. + Знание Английского С1, знание маркетинговой и рекламой лексики.

Всегда на связи в любых мессенджерах 89852881803 или @adelekim – tg

What does marketing have to do with Anchoring bias?

First, let's figure out what the Anchoring bias is. Anchoring bias is a cognitive bias that makes us rely on the first fact we are given about a subject. This cognitive bias makes it difficult for us to objectively assess the subject since we perceive information based on our very first experience.

Two psychologists Kahneman and Tversky carried out studies in the area of decision theory. They were curious how individuals developed judgments when they were unsure of the particulars. Their anchoring rule states that when we are doubtful about the correct answer, we take a guess using the most recent number we’ve heard as a starting point. Diverse analyses have demonstrated that even when topics are announced about the irrelevance of the anchor, it is still quite hard to avoid factoring it into decisions.

The use of this cognitive bias in marketing to increase supermarket sales was proposed by three psychologists: Robert Kent, Stephen Hoch, and Brian Wansink. They found out that multiple unit pricing advanced supermarket sales.

For example, “On Sale, 3 cans of ketchup for $2” vs. “On Sale, $1,5/can” This experiment shows that multiple-unit pricing performed 40% better than the single unit pricing, though the sale value is the same. Our brains use the number 2 as the anchor.
добрый день, я сделал ваше тестовое задание
Zero price effect Concept
We think, that the more expensive a product is, the better it is. But that doesn't work with free products. Everyone loves them.
An experiment was conducted - in the student cafeteria, boxes of Hershey’s and Lindt sweets were displayed. First, Hershey signed the price of 1 cent, and Lindt - 14 cents. 8% of passing students bought Hershey and 30% bought Lindt.
In the second part of the experiment, prices were reduced. They gave Hershey's for free, and Lindt for 13 cents. Hershey’s was taken free of charge by 31% of students. And only 13% in this situation bought Lindt.
Free products make people happier. Plus, they're easier to choose. A person loses nothing if he takes a free candy.
19:01 20.12.21
что я должен дополнить или что исправить

Оставлять заявки могут только авторизованные пользователи.